We lost track of the time

Oj, vad jag är aktiv här, heh. Nåjaa, nu känner jag för att skriva! :)

Rippi har varit och farit, lägret var ännu roligare än jag trodde att det skulle vara! Jag tror jag lärde känna många personer bättre, och jag lärde mig nog en del också. :) Många skratt var det kan jag lova! Fast hela jag var full med blåmärken när jag kom hem, vissa kunde inte låta mig vara. :o Och sängen var full med sand varje kväll. Men förkyld blev jag. :S Då blev det slut på joggandet och simmandet, det blev nog kanske inte så mycket bastu sen heller. Hahha, fast jag hann nog säkert basta tillräckligt, och se lite för mycket... :D Och prästen fick jag basta med. Hahha. :D Och många pojkvänner hann jag med, HAHHA!
Konfirmationen kändes inte som jag trodde att den skulle göra, eller rättare sagt, det kändes mer än jag trodde. Det var det högtidligaste på länge! Och ganska skoj det också. :) Konfirmationsbjudningen var också riktigt trevlig och jag fick fina gåvor!

Skolan har ju också börjat igen, det känns väl helt okej, men det är nästan som om sommarlovet aldrig befann sig. Och det här skolåret kommer gå för snabbt, men det kan jag inget åt. :)
Den här helgen var det kulturnatten, jaa-a, jag hade skoj, och jag gjorde inte så mycket dumt. :D Fast jag åt pizza från marken. Jag var nog hemma före halv 4. Och igår mådde jag inte bra. :D

Jag är förvirrad, och vet inte vad jag vill eller känner, men det är inte precis ovanligt, egentligen spelar det ingen roll. Allt är bra nu.

Kommentarer
Postat av: roger

va pizzan god?:)

2008-08-31 @ 20:26:10
Postat av: Johanna

Hahha jåå, godari än från tallrik. :D Men he va ju int na ananas på? :o

2008-08-31 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0