USCH, med betoning på usch

Jag är så otroligt irriterad på allt och inget! Jävlajävla regn som gör allt ännu värre. Jag förgås av att sitta här hemma, så brukar det aldrig kännas, men jag vill bara göra nånting.
Den här sommarn håller ju på att rinna bort med regnet. Och jag ser negativt på precis allt just nu, vilket också känns lite obekant. Men varför kan det inte bara gå vägen för en gångs skull?! Varför har det som regel att förstöra för mig? Nej, okej, nu kanske jag överdriver, men så känns det verkligen just nu.
Och om vi skulle kunna få tillbaks mopedbilen från service förrän jag har skrivit bilkörkortet skulle det ju vara bra... Heh. Så skulle jag iaf kunna ta mig nånstans utan att bli genomblöt och förkyld. Vi har fått en annan att köra med så länge, men eftersom den har nåt fel med ackan  så får jag bara köra med den när jag verkligen måste, d.v.s. aldrig.
Och det känns som att jag inte har nåt att se fram emot och det skrämmer mig, varför ska allt vara skit nu, det är ju sommar! Eller det kanske man inte med bästa vilja kan påstå, men sommarlov iaf! <och inget blir bättre av att jag är tröttröttrött. När ska jag äntligen få vila/sova ut? Aldrig? Man kan lugnt säga att jag har en dåligdålig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0