Sentimental i ett soligt rum med Radiohead i bakgrunden

I morgon börjar sista veckan i maj. Sista veckan innan jag går ut grundskolan.
I fredags var sista skoldagen med klassen. 9c.
Det känns för lite och det känns för mycket.
I fredags fick vi brev som vi skrev åt oss själv i sjuan. Jag skrattade åt hur liten jag var, hur naiv jag var, 3.dje veckan i sjuan. Då låg hela högstadietiden framför mig, nu ligger den bakom mig. Det känns vemodigt.
De här tre åren har gått alldeles för snabbt. Det känns alldeles overkligt. Men samtidigt längtar jag vidare.
Snart är det sommar, den ska jag ta till vara! Den ska bli feen så bra!
Puss på allt o. alla jag kommer att sakna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker om ditt sätt att skriva, det är på något sätt fint. Det där brevet som jag skrev till mig själv fick jag aldrig, jag håller med om att det känns overkligt att tiden susar iväg så snabbt.

Ha det så bra! Kram.

2009-06-10 @ 10:02:59
URL: http://www.faeria.devote.se
Postat av: Johanna

Oj, tack så mycket! Vad synd, vart blev det av?

Ja, den där tiden, den verkar aldrig vara på ens sida.

Du med! (:

2009-06-15 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0