snor & sånt som svider

Little Girl, Why are you crying, just because the flowers in your garden are dying, there's so much, that you could be doing.

Men just nu känner jag ingenting alls. Jag skulle kunna glömma bort hur man rör på sig.

När allt är fel är det svårt att somna. Och att lida, har fått en ny betydelse. Om och om dessa bekanta textrader, som dök upp i tankarna.
"Det svider som klor, som nya munsår", "åh, gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort". Men sångerna fanns ingenstans och jag ville bara hem.
Nu vill jag bara bort.

och kent är så mittiprick somvanligt:

Men ingen är där när vi vänder oss om
Vi undviker så skickligt ämnen som leder någonstans
Du är tätt vid min rygg
Äntligen somnar du om
Det svider till i mina ögon när musiken tar slut igen

Ingen är där när jag vänder mig om

Och det gör ont att inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0