"You wanted kissing in the rain Oh oh, Living in a movie scene"

Medan tiden rusar förbi

spelar jag MYYRÄPELI med Anni och Sara
och vi är ansvarsfulla och vuxna i orden.

blir jag uppriktigt glad och inspirerad av det du säger,
tack för att du påminner mig.

mår jag bättre av att du är ditt gamla jag.

njuter jag av jogurt med müslimurur, naken hud, 'Hollywood' och att cykla (utan att vara rädd för att halka ihjäl mig).

joggar jag mig stolt och belåten.

äter jag för lite frukt
kliar mina ben
minns jag inte mina drömmar
hälsar jag inte på luft

Medan tiden rusar förbi försöker jag hänga med, hitta någon mening och uppskatta detaljer.
Kan du skriva musik till att inget är tillräckligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0