Utkast; Sinnesstämningar del 3

Om nätterna springer jag runtrunt i mitt eget huvud,
letar desperat efter sömnen
och jagas av allt det jag känner och inte känner under dagarna.
Om nätterna finns det inget att fly till, ingenstans att ta vägen,
jag är instängd i mitt eget huvud.

Om dagarna flyr jag till distraktionen.

Distraktionen bakom lucka nr. 2:
Den vackra dagen som gömmer allt det fula. Högt till taket-dagen.
Innehåll: En klok människa som knyter sina skosnören. Lite hopp för mänskligheten men också en påminnelse om min egen skyldighet. JulKÄNSLOR, dansardansar runt i allt det varma fina. Befriande skratt och http://www.youtube.com/watch?v=Ijmr9X1gf7c.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0