Tid av olika slag and every single Power Ranger

Jag ska bli aktiv här nu har jag tänkt. Men jag vågar ändå inte lova mig själv det, för brutna löften är illa.

I nuet jag befinner mig i sitter far min bredvid och kollar längdskidning och ler (OS), och en februarimåndag av äckligt pulverkaffe är snart förfluten tid. Men innan den efterlängtade sömnen ska jag kolla ett avsnitt LOST.

I helgen promenerade jag bort alla bekymmer och dammsög till ljudet av Mars Volta i bara underkläderna.
Jag letar efter ett ord att beskriva lördagskvällen med, jag hittar inget mer passande än "random". Random är bra.

Nu har jag en vecka av äckligt pluggande framför mig, men imorgon, imorgon är efterlängtad. Och efter provveckan mår jag bättre än bra (sportlov --> kentkonsert osv.).


Och vi sjunger Ultimate showdown of ultimate destiny
http://www.youtube.com/watch?v=4WgT9gy4zQA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0