trallalaa, någon tyckte att jag kunde skita i rubriken

Inga tankar blir färdiga, jag hittar inga formuleringar för allt jag vill uttrycka. Så jag säger bara:
Tänk er för, tänk efter. Det blir försent, jag lovar.

I torsdags blev allt bättre än bra.
I fredags blev jag varm. Av vädret, av glädjen och av téet med fina vänner i sommarkvällen.
Dessutom blev jag ombedd att ta bort alla myggor. EN människa känner jag som blir schöön av alkoHOOL (uttalas med O inte Å). Jag kunde bara beklaga och förtydliga att: jag önskar att jag kunde.
I lördags, igår promenerade jag i regn och städade för första gången på mycket länge. Bra.
Men jag var arg, eller ledsen, över själviskhet och att det ÄR orättvist.



På kvällen kollade jag på 'Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö' med mor & syster.
Så otroligt enda från tårna magnifik film och jag är varm i magen.
Och Henry snubben är så himla charmerande med sina brillor, ord och cigaretter.

Sedan såg jag denna och log väldans brett:
http://www.youtube.com/watch?v=uz_gDOKpDGo

Idag är jag GLAAD och springer ut i trädgården med smutsigt hår och pyjamaspajta.
Jag har nämligen beställt fina känslor från CDon (Kate Nash, bob hund och Coco avant Chanel).



Avslutningsvis, en bild på mig och syster från skolavslutningen.
(Jag drömde att jag hade skola imorgon, så seedans skönt att vakna kan jag lova.)

Kommentarer
Postat av: sara

Snopet kändist e tå ja lag på tv:n precis tå eftertextren på Kim Novak kom. Ja ha vila sii an jätteläng :(

2010-06-14 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0