den finländska grönsaken

Jaha, det här med att vara aktiv går ju strålande.

Sportlovet var nästan perfekt, och jag förstod att njuta av det medan det var nutid.
Möjligen kommer en sammanfattning. Helst innan påsklovet.

Dagens underhållning bestod av goda vänner kring ett köksbord.
Dock känns "goda vänner" som fel ordval för denna förträffliga komiska blandning av
märkliga personligheter som vi är.
Inte för att det inte stämmer, det låter bara lite stelt.
Inte alls som galna gapskratt och omöjliga samtalsämnen.

Jag gnisslar med besticken mot tallriken
och äkta karar ska äta korv med skalet på.

Förövrigt spenderar jag mina dagar med:
Sonic Youth
kaffe
Kaukasien
soliga promenader
och ett irriterande sötsug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0