Sura uppstötningar och småbarnsfylla

Det där med att få hjärtat i halsgropen, vad är det för romantiserad skit?
Det är sura uppstötningar och inget annat. Spyor, om man så vill.
Det hände mig idag. Du gick på ett övergångsställe precis framför mig.
Jag satt i en bil och kände mig förvirrad och illamående.
Jag satt med sura uppstötningar i halsgropen och var förvånad över hur mycket du finns kvar.
Över att jag fortfarande saknar dig.
Fast jag kunde inte låta bli att tänka att du borde äta mera grönsaker.

Innan var dagen väldigt bra på ett bli-lycklig-av-att-spendera-pengar-vis. Lite äckligt också. Alltså.
Jag fick inhandlat hårfärg, muse - showbiz, the mars volta - de-loused in the comatorium och mad men season 1. Perfekt.
Nu ska jag bara spara pengar till fyra säsonger that'70's show, en säsong mad men och två festivaler. För bästa medmänniskor, i sommar ska jag minsann till Ruisrock!

och kentkent, det närmar sig nu! Två dagar till och så är dagen här. WOOAH och PADAMPAMPPAA! :D


Igårkväll var jag ute på some serious snöäventyr/-härjas med Anni(Hamstern) och Anna(Pesu, Tvättbjörn alltså)! Det var sjukligt roligt, sportlovsnöje på hög nivå!
Vi hoppade i diken (mina fötter var våta efter det första diket), skaffade oss billig fylla vid Rumppeli genom att rulla ner som äkta sälar och hade äventyrsklättring över hinder på esplanaden!
Sen underhöll vi oss med chatroulette och drack te.
Det var suveränt, puss på A-brudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0