filmerna (känslorna)

jag älskar bra föreläsningar (duktiga föreläsare)
och filmerna vi ser som räddar en från vardagliga gråtoner (och mörkret)

I biosalongen med Harry Potter and The Deathly Hallows del 1 glömdes den vardagliga vardagen bort. En mysig tillfredsställelse spred sig i kroppen och sällskapet var förträffligt.

Tjenare Kungen och Hejsan underbara känsla! Den började i fingrarna och strålade ut i hela kroppen, som elektricitet. Sedan hade jag glögg i håret och förbannade tiden.

Breakfast at Tiffany's, julmust och det finfina sällskapet trängde undan söndagsångesten. Lillalilla jag fick åka spark och vi är barnsligt lyckliga tillsammans. Nu får rena lakan råda bot på måndagsbävan (körlektion, skola och teorilektion).





Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, nostalgi! Nu vill ja å si Tjenare Kungen :D

2010-11-22 @ 18:22:25
Postat av: Johanna

Jag veit, :D den e lika mysi varje gång. Anna sku lån an efter me tror ja.

2010-11-22 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0