Lovande LOV

Nu får jag äntligen sova och kolla tv-serier, hur mycket som helst.
Tanken känns overklig och underbar och jag sitter med färg i håret och sjunger, stämmer in med Håkan, HÖGT.
Nu finns det tid till att finnas, till att vara, till att tänka, till att känna, till att må.
Ändå vet jag inte hur jag ska hitta det jag letar efter. Vad letar jag efter?
Och jag måste påminna mig hela tiden;
SLUTA VAR RÄDD.

Och varför har jag aldrig fram kameran när du är hemma?
När du står i dörröppningen i din turkosa morgonrock med huvan uppdragen, en cigarett i mungipan, nakna lurviga ben och stora militärkängor på fötterna. Jag skrattar, för du ser så fantastiskt rolig ut.
Du & jag som inte blev som vi skulle, men på olika sätt. Jag vet att vi skämtar om det, men det gör lite ont i mig.

Dagens humör: http://www.youtube.com/watch?v=pquhYpGHrlw

Kommentarer
Postat av: Jennie

din skrivkunskap gör mig alltid grön av avund.



SV ; tack för tipsen! :)

2011-02-27 @ 18:42:22
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0