Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden, tysta alla nätverk, stoppa trafiken

Jag hinner inte riktit med.
Jag blickar ut genom Subway's fönster och ser mig själv sitta där barfota i sommarnatten, jag äter glupskt för att stilla hungern, det smakar bra när någon annan bjuder, de egna pengarna glömdes hemma tillsammans med skorna.
Jag hinner inte riktigt med.
"Redan om en vecka?!" och jag inser att JAG borde vara förväntansfull.
Jag hinner inte riktigt med.
Jag följer en främmande ryggtavla med blicken, tills jag inser att den är din, att det är du som har vuxit upp.
Jag hinner inte riktigt med.
"Lycka till med körkortet!" när jag ska kliva av bussen, Nya Bekanta får mig att le okontrollerat när jag traskar vidare.
Jag hinner inte riktigt med.
Rävbrodern iklädd statens militärgröna kläder slänger sig raklång med huvudet före ner för gigantiska snödrivor.
Jag hinner inte riktigt med.
Inga kusiner skidar runt och jagar björnar på åkern (LINDON) längre.
Jag hinner inte riktigt med.
Du berättar om hur jag kan se saker som inträffade för längesen, innan jag fanns. Bilder i rymden.

Jag hinner inte riktigt med här på bloggen heller, dessa två fantastiska filmer
har jag iallafall sett och fascinerats av någon gång under den senaste tiden:



Scottish accent och Ewan McGregor i tighta knarkarkläder, kan det bli bättre?



Natural born killers


(Vänligen observera också södernland-bilderna och It's gonna be alright-inlägget längre ner,
tickentacken & gonatten!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0