dansa min docka medan du är ung (hej, din klänning luktar öl)

-Hur lyckas du?
frågar du
och jag andas ut när jag hör att den föraktfulla tonen saknas.

Jag gifte mig med ett förnamn,
hittade min hand i din ficka
och satte mig i pisset
men liksom
dina vader är fina
så du får gärna ta min hand och springa vart du vill med mig
tror jag
det är bara det att
era ögon gör det omöjligt att se klart
och han blev kär i en flicka han blev kär i en flicka han blev kär i en flicka
det ekar här.
Vad ska jag säga? Något som du inte vill höra?
Nä, jag vill bara ha en pizza,
jag vill bara så förskräckligt gärna njuta av en pizza med ananas på.
Vänta tills
vadå?
Imorgon blir bra,
jag ska tänka då.

Kommentarer
Postat av: K

reint ååv NETT, once again!

2011-07-25 @ 13:50:31
Postat av: Johanna

woop! nåjs, tackar!

2011-08-08 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0