drunknar i bålskålen (osunt hyckleri)

Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!

DET ÄR LÅNG VÄG NER
OCH JAG SKULLE ALDRIG RAMLA MER
Jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen
Nu har jag ramlat gatan klart
Men jag är ändå inte riktigt lika glad själv...

-Håkanmannen

Jag vaknade fullt påklädd i min brors säng bredvid hans flickvän
med en värkande blåslagen axel.
Utan minne, så när som på insidan av en spyhink.

Och jag lovar att det var sista gången
och jag lovar att löftet håller.
Kalaspartysälen ska ut på lugnare vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0