[insert kalashappy song here]

Nu är det så här att jag väldans, hjärtans gärna skulle dela med mig av en hejsanhoppsan-allt är förträffligt och soligt-låt, men problemet är att jag inte orkar höra på musik just nu (VAD HÄNDER?? Jag håller på att bli en trött, bitter vuxen som vrider ner volymen på radion när hon kommer hem och gnäller över att diskmaskinen inte är urplockad och möjligen börjar gråta eller får ett utbrott över två brödsmulor på bordet. Okej, nu drog jag det lite för långt, jag är lite trött i huvudet bara.). Hursomhaver, HÖSTENS STUDENTSKRIVNINGAR ÄR UR VÄRLDEN. Tackolov, jag höll på att få ryggproblem av allt sittande och hör och häpna; tröttna på mitt eget sällskap. Dessutom blev jag nojig av all hälsokunskap. Senast igår fick jag för mig att jag hade en hjärnskada till följd av alkoholbruk och vet ni, om man inte är försiktig med tandsten kan TANDKÖTTET BÖRJA LOSSNA. Jävligt otäckt, tänkte jag och gick till vessan för att ta en noggrann omgång med tandtråden.
Men HEJ, nu är det över och HEJSANHOPPSAN! Och om man väljer att ignorera de två inkommande proven nästa vecka och alla ofärdiga arbeten (det gör man) så är det nästan höjden av chill nu!
Tre fantastiskt fina ord:

Håltimmar (i mängd och massor)
Frankrike (Paris inkommande fredag WOOPIEDOO!)
Höstlov (KALAS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0