En sak i taget (Ge mig mera tid någon?)

Jag fick först nu sjunde Harry Potter boken, av min bror, flera evigheter efter att den kom ut och alla andra läst den. Men nu har jag iaf nåt att se fram emot. :D Det e bara det att ja har 3 mums böcker just nu och 0 tid. En av Peter Pohl, en av Jostein Gaarder och nu denna. Och i skolan är det bara provprovprov, jag får verkligen anstränga mig för att int stressa ur totalt. All min lediga tid sku bod gå åt pluggande, men VEM sku ork med det? Å just nu, när solen lyser och vädre är riktitriktit trevligt och man e rastlös. På måndag är det kemi prov och på tisdag finska. I värsta fall får Harry Potter (puss) vänt till sommarn (det e mysigt, att ligg på gräset i solen och läsa). Överlag är det ju riktitgt bra just nu, ganska lätt också, förutom proven som hopar sig. Men det är nu jag sku bod ansträng mig och prioritera, men jag vill prioriter fel saker, och jag vill int ansträng mig, jag vill gå ut i solen. I dag gick Anna och jag hem från skolan, det var så varmt att jag gick i bara t-paijtan, och det sku ha vari riktit skönt om int jag sku ha haft ta-död-på-axlarna-väskan. Men vi fick prata en hel del. :D Och nu är det ju hälg! :D :D Den här veckan har faktiskt gått ganska slött. Den här hälgen måst bli lyckad! Fast Sara och Anna e på hajk. :S I dag had jag kjol :D och min porr-blottartopp (Dadi uppskattar den, just därför) som e förklädd till en fin sommartopp. :D Mmm-dag, men det är nästan alla fredagar, fast jag har just drucki kaffe så jag e lite extra glad. Och allt håller på att gå vägen (förutom proven, som kommer misslyckas). :D

Nu ska jag se på Gilmore Girls och sen (eller i pausen) ska jag dammsuga (det har jag int gjort sen påsk)!
Heipps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0