Överraska mig

Jaha, nu sitter jag här igen, fast jag egentligen borde göra läxor eller fast läsa till mopokortet. Jag hatar datorn, jävla drog. Jag lyssnar på Mando Diao och Kate Nash, så egentligen kan det inte bli mycket bättre.
Skoldagen var väl okej, känns som om jag redan har glömt den, vi hade basket på jumppa iaf. :D

Efter skolan har jag tillbringa tiden med Annelie, vi åt en massa mellanmål och jag satt och pratade (alldeles för högt, eftersom det är en lägenhet) om mig själv. Sen for vi till loppis, för att kolla på LP-skivor, och nu måste jag verkligen få pappa att fixa stereon, musik är som bäst på LP. :D Mest känsla (även om Bo och Grannas är tråkiga och tycker att musik är bäst på datorn. Dom har fel). Sen åt vi kyckling, och efter det for vi och äta pizza. x) Anni orkade kanske två bitar? Bo och Grannas kom och hjälpte till. Vi körde nåt varv med traktorn (Bo körde alltså, inte jag, som jag drömde i natt), sen for vi till Annis. Anni och jag borde inte få umgås, vi flippar ur totalt, det förvånar mig att vi har några andra vänner. Man behöver varken tv eller dator som underhållning när man har Anni. :D I dag hade hon väldigt gulligt bordsskick (inte som Erik och Vicki dock). Sen kom Jontti på kaffe också. :) Sen kom min mor efter mig och nu sitter jag här. Och imorgon ska jag köra mopobil, oijoij. HÄFTIGT. :O Nää.
Vad dagarna går snabbt! Usch. Fast egentligen är det bra, så det blir helg! Det är enda orsaken till att jag orkar mig igenom veckorna för att det ska bli hälg. :p

Och varför kan jag inte bara bestämma mig? Varför kan det inte bara gå lätt? Varför ska det vara så frustrerande? jagvillhajagvillhajagvillhajagvillhajagvillha NUU.

I'm having trouble sleeping
You're jumping in my bed
Twisting in my head
Leave me

Nu ska jag sjunga, allt vad jag orkar och förhoppningsvis göra matteläxan.
Heipps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0