Jävla korvar

Fick fara hem från skolan idag pga, magen. Usch, det tar så sjukt att jag int vet vad jag ska göra av mig själv. (Synden straffar sig, karma, vad man nu vill tro) Nicke kom och hämta mig med en odunkande (har hans fantastiska stereosystem sluta funka?) mopobil. Och nu missar jag bildkonst, som jag redan ligger efter i.

Just nu laddar jag ner lite låtar (musik, ahh<3). Så ska jag väl krypa ner i sängen med en bok, + att jag har min trogne vän tv.n vid min sida också. Jag hoppas bara att det inte blir som Viktor sa(?, ropade kanske) att jag int får gå ut nå i kväll. Men solen skiner! Så jag är glaad mitt i eländet. Lalaa, heipps.

Kommentarer
Postat av: kecka

jag är OXÅ efter i teckning. jag är ALLTID efter i teckning! men det är faktiskt bättre att ta tid på sig o vara nöjd med resultatet än att göra det så snabbt som möjligt och gå vidare! >: )

2008-01-25 @ 16:01:45
URL: http://www.stonefree.tjejbloggen.se
Postat av: kecka igen

sori, www.stonefree.tjejSAJTEN.se ska de ju förstoss vara! annars kommer man till en mystiskt thailänds sida lr nå :D

2008-01-25 @ 16:03:33
URL: http://www.stonefree.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0