Ögonattack

Dagens erfarenhet: Hur det känns att få lime i näsan, ögonen och halsen. Det svider. Mycket trevligt. Eh. Och Axu slår hårt, blåmärke på armen. (Alltid lika händelserika husa timmar)

Dagens bedrift: Kolla Star Trek med Sara och Anna. :D Jag har aldrig sett den förut, så det var på tiden.

Ganska händelserik dag, Anna och jag blev t.o.m. stoppade av busschaufören. :O Vi sku tjuvåka till Saras. Men vi nicka ihärdigt när han fråga:
-Men det e säkert att ni har busskort?

Bästa kommentaren idag var nog att vi var sköna (Anna, jag och Sara), jag håller med. Hade nåt att göra med att vi låter munnarna gå hela tiden samtidigt som vi tänker på nåt annat.

Jaha, annars idag har jag vari hungri. Jag kom just hem cyklande från skolan (hade cykeln där), jobbit för jag kunde inte ha upp ögonen, eftersom små snönålar envisades med att attackera mina ögon. Och nu har jag skapat den här bloggen. Ska väl snart ta i tu med mainär läksyt. Kanske. Herregud vad dagarna (tiden) går snabbt. Usch. Jaja, heipps.

Kommentarer
Postat av: anna

saras pappa tyckt att vi var "sköna brudar" tå vi kuna prat om int nanting såde läng :)

2008-01-24 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0