Fy fan får beskriva hela hopplösheten

Fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan, död åt förutsägbarheten! Jag orkar inte och det räcker inte. Jag antar att det är jag som borde ta mig i kragen och att det också är jag som är förutsägbar men hur fan gör man det då? Och "ge mig något nytt" är bara skitprat och önsketänkande, varför tar jag inte bara för mig av något nytt, så svårt kan det faktiskt inte vara! Och bästa sommarn hittlills, in my ass! Eller hur jag ska uttrycka mig. Och hur lite fantasi har folk egentligen?! Fy fan säger jag bara, fy fan vilken dag. Den (eller gårdagen redan kanske) fick mig iaf att inse att nej, det räcker inte, inte för mig. Så nu får jag helt enkelt se till att göra något åt saken. På allvar. Och inte låta bekvämligheten och fegheten vinna.

För första gången i mitt liv känner jag mig instängd, kvävd. För första gången vill jag verkligen härifrån, ut, bort! Och som the killers sjunger: You sit there in your heartache, waiting on some beautiful boy to save you from your old ways, då sitter man nog där i onödan. Man måste rädda sig själv. Men ändå, hjälp mig lite på traven!

Kommentarer
Postat av: Nattis

jå javejt :o jag å tänkt at denhä soman sko bli skitbra typ. men he sugär, he ha bara vori skit hittills. Vim åst hitt åpå na, vi måst jö na kul! Å no byri alex ha ishockey 24/7 så tå har ja verkligen tid. men vi måst jö na kul :o

2008-07-06 @ 12:41:04
Postat av: Anonym

Vi måst! Å myki kul! :D Så fort e blir na bra väder gör vi somriga saker!

2008-07-06 @ 14:56:50
Postat av: Mirjam

Ööörgh giss om vissa känder igen se i funderingan din emellanåt..

2008-07-08 @ 16:59:29
Postat av: Johanna

Oj, men he ju tur att int e ba e jag antar ja. :)

2008-07-09 @ 14:02:02
Postat av: Sara

Men sen i sången så kommer han ju verkligen.

Nångång måste ju han ju komma. Även om det inte är "Han" så är det väl nån?

2008-07-10 @ 17:06:57
Postat av: Johanna

Joo, antagligen, eller inte, men varför kan man inte själv ta och hitta denna någon? varför ska man sitta och vänta på nåt som inte är säkert?

2008-07-10 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0