Usch för tiden (bara för att jag är oföretagsam)

Jag är otroligt trött och jag är väldigt dum som inte går och lägger mig. Men sån är jag. I dag hade jag bestämt mig för att vara i säng före ett (för att få nån ordning på dygnet), men jag sitter likaväl här när klockan närmar sig halv två. Jag kollar på en film, som jag inte riktigt har koncentrerat mig på, och det är synd för den värkar riktigt bra! Sling Blade heter den.

Det har varit många födelsedagar nu, med favorit människor som fyller så det har varit trevligt (kalasen med bra sällskap och mycket godsaker). Jag köpte faktiskt en T-tröja åt min bror i dag (som blev 18 i går!). :D När vi var till Jakobstad (givetvis visar sig solen för första gången på länge när jag ska gå i butiker och svettas, med för mycket kläder på mig. Men det var trevligt iaf. och solen kan jag aldrig tycka illa om! Jag kom nog hem med något smått, en kofta, en topp, armband och diadem. :) På kvällen (efter ett misslyckat försök att klippa min pannlugg, den jävlas med flit) for jag till Annis i kvällsSOLEN. :)) Sara kom också. :) Vi åt glass och sen satt vi vid Uno ett tag. Sen satt vi mest och funderade vid Annis, Sara, jag, Danni och Bo.

Sommaren börjar äntligen arta sig, tror jag. Även om vädret inte har varit så bra så har sista tiden varit helt lyckad! Inte bara på grund av kalasen. :D Jag har varit en hel del vid Elins, och umgåtts med folk, framförallt Elli och Viktor som är här i två veckor. Riktigt roligt. :D Och äntligen har jag lite planer också, inga stora men ändå. :)

Vad tiden har gått snabbt! Och ja, ärligt talat, jag är faktiskt förvånad, så här snabbt får det inte gå. Det känns som om inget har hänt under den här tiden som är minnesvärt? Eller jo, men inget speciellt. Fast det spelar väl ingen roll egentligen. Nu orkar jag inte skriva mer, jag orkar inte tänka klart. jag vill sovasovasova! NU!

Det förvånar mig att det fortfarande känns. Men det gör det, känns alltså. Och förvånar mig.
Men jag är jag och det klarar jag mig långt på. :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0