Söndagskänslor? Ge mig musik

Helgen har varit helt bra, på fredags kvällen hade min kusin kalas och sen cyklade jag och Sara till Elins i kvällssolen. Där hade vi riktigt trevligt och roligt som vanligt! Men med en dos av allvar också. Vi kollade film; Hata Göteborg, det var väl inte det bästa jag har sett men nåjaa. :) Vi satt och pratade till en klockan ett och jag antar att vi skulle ha kunnat fortsätta hur länge som helst, men jag blev tvungen att ge mig och cykla hem för att orka upp och jobba. Fast de 5 timmarna sömn räckte nog inte riktigt... På lördagen var jag slöö. På kvällen åt jag rått kött, eller nej, köttet var rått så jag åt inget av det och grillad majs, mums! Sen bar det av till Soklot, jag satt på med Janne, min jacka luktar avgas. Vi for till Bos, :) och jag blev attakerad av eitergaddar (öh, skrivs det så? Jag tror inte att jag nån gång har sett det skrivet). Men Soklot var fint i kvällssolen. :) Sen tillbringade vi resten av kvällen vid Annelies. :) Jag sov där sen.

Men hela tiden kryper frustrationen runt i mig och behovet av något nytt bara växer. Och det gammla kryper också runt i mig, det vill jag bara ha ut, bort. Bara jag skulle få skälla ut dig eller vad som helst, få det ur systemet!
Jag behöver nåt att se framemot! Midsommarplanerna kommer antagligen att gå i stöpet (stöpet? skita sig, planerna kommer skita sig) men jag ska väl ha trevligt iallafall.

Jag vill ha den där känslan, den där känslan som jag är rädd för, som gör mig sårbar, men jag vill inte vara sårbar. Jag vill äta kakan och behålla den, eller hur man säger. Jag vill ha tur också, och tid, när jag ändå ber om saker.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja tror e skrivs "atackerad" eler "attackerad" :P

2008-06-23 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0