Kraglös

Fy jävlar vad jag är lat! Okej att det är slutet på skolåret och att jag inte orkar koncentrera mig och vill bara ha sommar. Men det är två veckor, eller egentligen bara en som jag måst anstränga mig. En vecka! Och ändå, ändå orkar jag inte med det jag sku måst! Nån sku behöva läx åpp mig. :S Jag menar, jag har int gjort nånting i dag! Int nånting. Jag orkar int vara så här lat och jag orkar int anstränga mig. Och jag hatar matte, som jag förövrigt sku ha borda ägna min tid åt i dag. JAG HATAR MATTE.

Men ujuj vad nära det är nu, till sommar, eller iaf sommarlovet! Avslutningen. :D Och ändå känns det som om förra avslutningen var alldeles nyss. Hoppas jag har blivit lite klokare. Definitivt latare.

Jaa, jag ska skärpa mig, 3 prov kvar, så är jag klar med skiten! Jag ska "ta mig i kragen"

Heippas!

Svenne är bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0