Överlopps spark-energi till glädjerus (och kaffe-limsa-rus, hyper)

Fy fan vilken dag! Jag hann int drick kaffe på morgonen, så jag var TRÖTT hela dagen och hade huvudvärk. Enda positiva på hela skoldagen var jumppa; fotboll. :D Sen gick allt åt helvete. Det här har aldrig hänt mig förut, jag har int känt så här. Det är väl på tiden antar jag, men ändå, man kan lugnt säg att det föstörde dagen. Vad gör man av det här nu då? Den här känslan. Då jag för en gångs skull ville. I vanliga fall sku jag ha blivit lättad, därför blev jag lite förvånad och dessutom väldigt led mig själv. Men jag överlever. Det går väl om antar jag, jag får tänka på nåt annat.

Som att jag klara mopokortet i dag!! :D (snabba vändningar, jag vet) Tack o lov för det, jag vet int vad jag sku ha gjort av mig själv annars, det sku verkligen ha varit FÖRJÄVLIG dag då. Det var på tiden jag fick skrivit det, och jag klara det på första försöket! Det är jag mest förvånad över.
Jag var och gled runt lite med mopobilen i kväll. :D Jag fick kaffe i mig vid besiktningskontoret, genast då började humöret stiga, mot nåt som liknade det normala för att vara jag. Det var gott kaffe också. :D

Den här dagen blev plus minus noll. Bara att plus kommer jag ha väldigt mycket nytta och glädje av här framöver. ;D Och minus vill jag väl helst glömma. Glömglömglöm. Det blev nog inte alls noll kvar. Fast noll är ju också ganska tråkigt.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0