Sommar (nästannästan) och frustration (och ännu lite mera frustration)

Nu e jag frustrera till max och int på bra humör. O. jag vet int vad jag ska göra. Vad ska jag göra vad ska jag göra vad ska jag göra?? Och jag har vari trött och totalt upp i varv på samma gång hela kvällen. Och sur mellan varven, vad har jag för problem? Fast kvällen var kul egentligen, men jag kuna bara tänk på samma sak hela kvällen, usch, snart orkar jag int försök nå mer. Men fast jag är för trött för att gå och lägga mig börjar min kväll bli lite bättre, eller nej, min kväll var nog riktitgt bra, men mitt humör börjar bli bättre. Tack vare Antonio Vivaldi, Pet Shop Boys och Jason Mraz. :D

Janå, i dag var jag med Annelie till Kokkola, vi had kul. :D Och dit for en massa pengar, jag behöver int shoppa på hela sommarn och int ork jag heller. Och det var varmtvarmt! :D Annelie körd runt mig i Prisma med nån barnkärra eller nåt? Sen skutta hon i väg mig och släppt taget, fast det märkt int jag, så tänkt jag åk rakt in i hennes mor, men så hann jag lägga fötterna i marken och undvek just och just en hylla, Annelie skratta som fan, int hennes mor. :D Sen körd jag runt henne vid godishyllorna. När jag kom hem en halv 6 tiden duscha jag, sen satt jag på verandan med kjol och nyduschat hår och världen var varm och doftade sommar. Fille kom förbi och prata med mig, sen kom Anni olagligt glidande på sin finfina vespa och Bo med monkey. :D Vi for till hennes (jag speeda med cykeln), vi sku grilla, men först sprang vi på barfota en stund. ;) Elin kom, trevligt att ha få träff henne och faktiskt ha tid att prata. :) Så kom Sara, Jontti, Janne, Emma och Äijä. :D Vi grilla och åt och Emma skratta som en kar. :D Sen for vi till stan, de flesta på mototdrivna fordon, men så fanns det ju såna som mig och Elin, som har varit för lata för att skriva mopokortet (men jag skriver på tisda!) som cykla. Vi satt och fundera, sen for vi och hälsa på Soffi å till Uno. Sen hamna vi vid Annis mor, vi satt på balkongen och drack kaffe och had nattvard. :D Och kolla på eget TV program; Hemma hos Sundfors. Vi var högljudda och jag var konstig. Int på ett bra vis (det är jag annars). Elin var hög (på vad vet jag int). :D Jag somna i Annis säng också. Vi satt och chilla framför tv.n. jag cykla hem en 1 tiden, för Anni had somna i soffan. :p Ansträngande dag antagligen. Jag är helt slut.

Jaa, Vappen var KUL. :D Men nu orkar jag inte skriva om det, jag minns väl inte allt heller. Bilder finns iaf. på bdb. Nej, nu börja jag tänk på det där jag int sku tänk på igen.

Jaa, jag måst väl också säga att jag är STOLT. :D För på fredagen (när vi var tvugna att gå i skola) fick jag ut 2 prov, kemi och finska, jag fick 10 i båda!! (Tänk jag som int tycker om utropstecken) :D ALLT RÄTT. :O Det var tack vare det jag had nå pengar att shoppa för i Kokkola (tack pappa). :D

VAFÖR kan int det vara sommarlov NU?! Jag vill int ens tänka på alla äckel-prov jag har framför mig. Jag kommer int kunna somna i kväll.
Jagvillhajagvillhajagvillha. Och nu är det riktitgt frustrerande hur nära det är, men när jag sträcker ut armen är det ändå utom räckhåll, fingertopparna snuddar vid, men jag når int.

Nu ska jag ge upp, jag får int sagt det jag ska ha sagt tror jag? Eller jag vet int. Min hjärna e full med allt möjligt, på sant jag sku måst töm ur den, alla tankar har trassla in sig och jag får int uppredd dem. Jag är trött! Och jag hatar 22:22 och 00:00.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0