This town was meant for passing through

Jag är så trött bara, trött på det här. Trött på att roligt är kort. Trött på man inte ens behöver drömma om något nytt. Trött för att jag sover för lite.

Och när jag behöver det som mest finns det inte någonstans innom räckhåll. Behöver vadå? Jag både vet och vet inte. Jag både vill och vill inte. Jag är trött på att det alltid är så. Kan nån berätta var jag ska leta, var jag ska söka efter det som jag är för säker på att jag förtjänar?

Äcklig helg, skola på lördag, nästan värdelös kväll. Jag hoppas verkligen på en lyckad söndag.
Och snart hostar jag upp min hals, det känns inte bra. Kanske borde jag stifta bekantskap med herr pensilin.

Ge mig nåt intressant. Gör mig glad. Det är uppmaningar, men jag tycker inte om utropstecken.
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla stad. å ändå e de int den de e fel på...man blir frustrerad av mindre.

2008-10-14 @ 18:33:37
Postat av: /Sara

2008-10-14 @ 18:35:06
Postat av: Johanna

Jag vet, och man vet int vad man ska göra åt det. Och frustration är så jobbigt i längden.

2008-10-16 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0