Förvirrning och frustration, något nytt - en bristvara

Jag har så svårt med den här känslan, den kommer inte leda mig någon vart. Det vet jag. Den kommer lura mig om jag låter mig luras. Och vissa dagar, vissa stunder vill jag verkligen bli lurad av den. Men sen, jaa, sen kommer sen. Jag vill inte göra om samma misstag. Jag vill ha något mer.
Men när regnet ännu en gång sköljer över samma gator känns det så långt borta. Något nytt finns inte med i den ordboken. Så svårt att bara snubbla över det om man inte går där det ligger. Om man befinner sig på fel ställe. Men snälla, något nu? Vardagen är påträngande och tråkig och nästan grå. Lite färg tack!

Nu ska jag sluta fundera på saker som inte leder någon vart, och sluta låtsas att det är på nån annans ansvar.
Jag har hem brillor på prov i dag föresten! Som jag ska använda på deltid (när jag läser, nördar vid datorn och tv.n osv.), men jag skulle gärna använda dem på heltid. Det trodde jag inte! (: Nu ska jag plugga italiano. Shoo!

Men gott folk (eller annars bara folk) som läser det här, kan int ni tips om nå bra musik? :D (då sku ni ju hjälp mig med det där; nåt nytt) Det känns lite tråkigt t.o.m. på den fronten, och så vill jag inte ha det. :(( Så säg nå låtar eller band NU. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0