Johnny, Gyllenhaal, späkä på böcker och raderade minnen

Den här sista tiden har varit bra filmer, för lite sömn och vackert höstväder.
Och i dag har jag skrattat bort hela dagen, skönt.
Jag uppskattar mina vänner! <3 Jag uppskattar att lära känna nya människor och jag uppskattar ny musik! Och sånt har det också varit bra av på sista tiden. :) Men jag uppskattar inte träningsvärk (eller nog egentligen för man känner att man gjort något bra), trappor har varit hatade den senaste veckan. Och mina matvanor har varit lite underliga, i dag har jag ätit en massa skit och müsli med vit hamsterskit i och i går åt jag glass med två år gammalt strössel på.

Men nu ser jag bara framemot helgen! Jag vill ha min kamera nununu. + att ledigheten inte skulle skada. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0