uppskatta detaljerna (och jag mår bra)

Förra veckan har redan fallit i glömska. Det är skrämmande.
Men i söndags var jag bekymmerslös, och är man det så ska man beté sig så.
Och förändring har den här sommaren redan fört med sig, kanske på gott och ont, mest gott.
Dessvärre också obehag. Rädd som fan har jag varit, gråtit av oro, som finns kvar.

Denna dagen satt jag i glasskiosken från tolv till halv fem, frysa började jag först vid en tre tiden. Handleden ville gå av och jag ville hem och pissa. Jag har lärt mig för länge sen att tiden inte är på min sida, men ändå, hur långa kan minuterna vara?! Fast tillslut blev klockan halv fem och jag cyklade hem i mors regnjacka som var alldeles för stor.



Med té (Earl Grey reder allt) och smörgås framför tv.n med A love song for Bobby Long i dvd.n var jag nöjd med tillvaron igen. Denna filmen börjar te sig som en favorit hos mig! Underbar som få.

Senare kom Rasse efter mig. Vi for till Nattis med Dadi, Anna, Joa och Sara.
Där poppade vi nästan överdrivet mycket kastrullpopcorn och kollade på Hannibal Rising. Den gick inte hem hos mig, och jag känner inget behov av att se de fyra tidigare filmerna.
Rasse körde mig genom och mellan vattenpölar så snabbt han bara förmådde så att varken han eller jag skulle missa så mycket av säsongsavslutningen av Desperate Housewives. Höhhö. Nu är det slut och jag vill bara sova.
Så go´natt!



puss på äppelblom

Kommentarer
Postat av: Sara

Undelit hede tå man glömber nating som händ bara fö 7 dagar san :S ps.finns int e ba 2 tidigari?ds.

2009-06-17 @ 11:22:37
Postat av: Anonym

filmer alltså

2009-06-17 @ 11:23:39
Postat av: Anonym

Joo, sjukt, dessutom har e vari en bra viko va ja veit. :o Njaa, tydligen finns e 4 föri om an, fast ja veit int om e ba två som räknas? :D

2009-06-17 @ 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0