Jackie Big Tits, jätteglad smile osv.

Jag doftar gräs och sol. Och barfota är jag.
Det är allt jag begär. :)
Spontana planer dyker upp lite hela tiden, jag ska försöka att genomföra några av dem också. Om någon hänger på. :D

Annars har dagen bestått av missad morgon (likamed en massa tid som gick till spillo), trekantigt knäckebröd, lunch med Bobby Long, kaffe & mors ambrosia kaka, the kooks, Fille & Robin på fotbollsplanen, promenad i grönskan och sommarluften och the kooks the kooks the kooks.

Nu ska jag duscha, för mitt hår är smutsigt. Och jag hann inte städa mitt rum i dag heller, men det spelar ingen roll!
Sen ska jag hitta på nåt i sommarkvällen!

Jag fick lust att skriva CHIAO(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0