geeken sälhelvetet och resten av egocentriskheten

Mmm shampodoftande hår och livet är schöön igen.

Nu är jag nyduschad efter en springtur och lyssnar på Paul Mccartney på LP.
Efter sju dagars konstant pluggande kan det nog inte bli bättre. Provveckan är slut!

Brdevid mig har jag en ganska hög klädhög, jag är lite orolig för att den ska ramla över mig och kväva mig.
Det vore ju lite snopet nu när friheten är här.

Men geeken i mig var lycklig igår när pluggandet hade lönat sig. 10,1 i mattetenten OCH 10 i religiontenten. NÅJS.
Dessutom fick jag ett brev på posten idag, som talade om att jag har fått sommararbete! Så nu är det ur världen.

Jag åt vårens första isglass idag, när solen var borta. Och jag var mitt nästbästa jag.

Sälhelvet says:
ja sku deil säng me me om ja sku va kvinno
- men vänt, ja e ju kvinno!!!
ibland e ja kär i me sjölv

En sådan dag var det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0