I want you and I'm drunk

http://www.youtube.com/watch?v=BgtrzQEG3S8

Jag drog på mig en lila ballerinakjol i ett försök att räcka ut tungan åt den trista tomheten.
Resultatet kan dock diskuteras, jag ramlade ut ur en bil, pissade bland folk ute i kylan och hickade mig till söms.

Jag vaknade klockan åtta och snurrade runtrunt i min säng.
Men det är bättre än att vakna i någon annans säng och snurra runtrunt
iklädd rosarandiga långkalsonger med "knän".

Distraktionen bakom lucka nr. 5:
Fyndelifynda vid loppis, tjuvlyssna på ryska- och franskatalande människor, få förstklassigt besök bestående av fyra gossar, Wild generation, julmust och glögg.
(Alla tackar nej till julmusten när man berättar att den är köpt på loppis.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0