jag älskar låttextraderna i början av böckerna

Jag såg en dokumentär om Ola Salo igår, han såg sund ut i sin Jesus-look.
Jag blev lite nostalgisk. Joa tyckte att vi skulle kolla Let's dance istället,
gitarrsnubbens coolhetsstatus sjönk ordentligt. Chricki ville ha kaffe.

I dag har jag tagit sköna pauser i hissatents-läsningen, som att läsa Alkemisten, promenera med State of The Ark i svidande kyla, rita och lyssna på Empire of the sun, äta pizza och kolla på LOST.

Imorgon har jag tre tenter att plugga till och ett finska arbete att göra. Skoj.
Men om en vecka är det sportlov och om 12 dagar är det kent! och tiden har ju en tendens att retsamt glida en ur händerna, så det lär ju gå snabbt.


Jag saknar att få höra att jag inte är snygg utan vacker.
Och för att vara en person som älskar ord
var jag väldigt sparsam med att använda dem.
Åtminstone på rätt sätt.

Men det där har jag drömt och det här jag fantserat ihop och det där har aldrig exicterat
och jag är psykiskt störd.
Men det gör mig inte lika ledsen längre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0