Lampor blinkar

Kondomens/Teletubbies Laa-laa's Dagens Outfit (igår): Blekgul regnjacka (KURAjacka) med spännbar huva.
SCHÖÖN.

Ett mysigt kafé en regnig fredagskväll
med livemusik som skapar en skön atmosfär som fyller hela rummet och hela kroppen.
Och i ett ögonblick är jag inte säker på om jag befinner mig i samma stad längre.

Téet värmer halsen men strumpbyxorna är för tunna.
Och jag har aldrig kunnat varken ta eller ge komplimanger.

Idag är jag sjuk, gråter till 'So you think you can dance'
och fräser åt min far när han stjäl ett kex.
Vädret anpassar sig efter mig. Regn. Åska.

Sushi i kväll. Bra.

Kommentarer
Postat av: Lala

Tack! Det räcker faktiskt sådäär. " Dagens Outfit " var med, och på samma gång lyckades du att inte förstöra din blogg med dumma skriverier och ifrågasettbara bilder. Nåjs. Det kommer rängna mycket i sommar så de blir nog mera Teletubbie kalas tror jag !

2010-06-19 @ 19:30:20
Postat av: Johanna

Vad bra. Det låter finemang, alltså då har vi ju något att se framemot trots eländet. :D

2010-06-20 @ 13:01:04
Postat av: Anonym

kanske vi kmr få uppleva alla teletubbies denna sommar!

2010-06-20 @ 23:15:13
Postat av: Johanna

Jaa det sku vara suveränt! och aningen obehagligt. Saker kan ju gå för långt. Men ett gäng teletubbies, mjaa, kanske. Jag vill vara Po, röda gummistövlar har jag redan.

2010-06-21 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0