MAY THE FORCE BE WITH YOU

Jag går förbi. Förbi. Du är utom mitt synfält utan ett svar.
Och du har inte ändrats alls. Det är menat som en förolämpning.

Efter ett 12 timmars STAR WARS marathon igår svimmade jag på FORCEbackas uppfart. Intense!
Marathonet var dock suveränt. AWESOME. När vi var som flest var vi 12 deltagare. Jag och Anna var äkta geeks i våra SW-pajtor (och vi var som vanligt gästerna som blev kvar längst, tillslut blev vi nästan knuffade ut genom dörren). :D Dessutom fick Forsbackas vind se frukter och grönsaker för första gången!

Imorgon är det tillbaka till vardagen som äter upp mig, som jag själv har valt. Det kan bli så felfel.
Fast helgen kunde åtminstone inte ha varit bättre, med fransk afton med bästa brudar och Star Wars med bästa folket! Dessutom är det snart påsklov (som är utan tvekan den bästa högtiden! :D)!
Det är lugnt alltså, jag överlever, jag kan t.o.m. dansa lite för vardagen, jag menar våren smälter ju fram och allt.

"Ooh, I was a Jabba the Hut slut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0