kärleken (River en vacker dröm)

Åååhh! Jag vet inte hur jag ska beskriva den här känslan just nu, fullkomlighet är nära nog, får duga.
Jag mår U-N-D-E-R-B-A-R-T. Lite som när man är kär, men mindre obehagligt.

Jag lyssnar nämligen på älskade Håkan-mannens nya album. Det är brabrabra. Något saknat har återvänt. (Nu har jag tre skivor på inköpslistan.)
http://www.youtube.com/watch?v=4hyyc0iGqdI, vackra människa.

Och tidigare idag tänkte jag: "Nu banne mig tar jag mig an denna utmaning!" och klättrade upp i brandstationens torn med höjdskräcken i benen och ett stadigt grepp om räckena. Väl uppe var utsikten värt det.
(Hallå? Brandstationen, säl i telefon.)

Dessutom trivs jag i snöskenet. Jag känner mig upplyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0