I centrum av självcentreringen



Blåbärs- och cocacolaspya mitt i farten,
beror det på en jävel till räka eller bara dålig karma?
Men tydligen finner jag smaken tilltalande?
För när han påstår att han är en dålig människa
går det upp för mig att jag inte är så långt ifrån.
Varför är det ingen som ber mig hålla käften?
Och du borde inte se på mig sådär,
jag vet vad det betyder
och jag är inte värd det
för jag är en lögn just nu,
jag sprider mulet väder
och hör nu hur jag överdramatiserar.
Jag snurrar runtrunt min egen axel.



Men hej vänta lite nu!
Kulturveckan bjöd på en hel del annat än spyor också,
här (under och ovan) är några exempel på lite
hejsanhoppsan-trevligheter som jag hade nöjet att ta del av.



Amélie goes to Belgrad



The Hyllning



Hyllningen (som förövrigt var upplyftande bra (NÅJS), tickentacken!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0