Juhlahylje på sälkalas (18-årig vuxensäl)

Måendet: Sälbra x 1000 = bättre än bäst.
Mitt bland smörgåstårtor, presentpapper och sjungande vänner tänker jag:
Det kan inte bli bättre än så här!
Världens lyckligaste människa (säl) i en Kung Gul-säl-cape (världens bästa vänner),
ramlar runt med Håkan Hellström lite, FLYGER ändå mest.
Privatkonsert; Oskar Linnros – Från och med Du Ett glas i var hand, men ändå: -Jag älskar er.
Hur i allsin dar!
Jag har aldrig... och spyor på golvet.
BålfixarN överträffade sig själv
men HOPPSAN glassplitter över golvet och öl på mattan.
Snusvinglet och gamla ärligheter men allt är upp & ner RÄTT väg
och vi hamnar under bordet
i en tidsuppfattning som är fel
jag mumlar "jag vet inte" mot ditt bröst. En Behaglig Förvirrning.
Om jag bokstaverar: F-E-E-L-I-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0