"I'm Supertramp and you're superapple, so tasty."

Jag vaknade på lördagen utan att veta var eller när jag var
men sedan infann sig den där "mitt uppe i livet"-känslan.
Och livet kändes så fint när jag satt alldeles full av häpnad framför "Into the wild."
Helt underbar, helt fantastisk.



"You think you have to want more than you need."

Jag skrinnade vidare genom dagen, längs vägar, mot rosa himlar med Håkan i öronen och regnbågsmössan på huvudet. Jag mådde bra. Bilfärd genom kvällen för att så småning om hamna i Socklot, sedan på kaffe och slutligen i ett parti Risk.

Kommentarer
Postat av: frida

Den är så fantastisk så man tror att det inte kan vara sant!

2011-01-31 @ 16:17:11
Postat av: ett kex

den filmen är i en klass för sig.

den e konstig. o mystisk, samtidigt som den e så jäkla självklar och pricksäker.

mmmmmmmmmmmmmmmmmh!

2011-01-31 @ 16:28:58
Postat av: Johanna

Jag håller helt med er båda! Helt klart i en klass för sig och ja, alldeles pricksäker.

2011-01-31 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0