slumpmässiga funderingar (hänt i huvudet)

Jag råkade klämma vår hund i diskmaskinen idag,
vilket ledde till att jag började fundera på om jag borde börja oroa mig för att bli anklagad för djurplågeri,
för med tanke på tidigare incidenter så ser det inte vidare bra ut, vi har ju:

1. mina otaliga uttalanden om att jag inte tycker om djur (fast det egentligen mest handlar om att jag är rädd för hästar och katter. Och hundar... Och i princip alla övriga djur också.)
2. den där gången i vintras när jag körde på en fågel(unge?)
3. det faktum att jag råkade döda min hamster (eller misslyckades med att hålla den vid liv)
4. jättemyrmassakern i Replot sommaren 2011 (ja, okej, insekter är kanske inte djur, men nog levande varelser)

Så nu sitter jag och är rädd för att djurrättspolisen ska komma och knacka på vår dörr (eller möjligen försöka ringa på, men det lär jag inte höra för vår ringklocka är sönder).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0