Usch

Jahapp, nu är det hälg, Jesus vad snabbt det går! Jag hinner kanppt fatta att det är ny vecka innan det är hälg igen. Jag sitter och hör på The Ramones. :) Men annars är det ganska usch, jag har huvudvärk (jag har tagit huvudvärkstablett och druckit kaffe), jag är kissnödig, jag är trött (jag steg upp kl. 6 i mårn), jag är snart tvungen att börja laga mat och sen får jag göra det hela dagen/kvällen tills en halv 7 då jag ska på ungdomssamling. :S Nee, härre vad jag är kissnödig nu! Enda som var kul i dag var husa. Åså är jag antagligen allergisk för mjölk, alltså int laktos. men det orka int jag bry mig om idag så nu har jag sjuk mage. :S Usch vad jag gnäller. Men det är en sån dag idag. Nu ska jag fara och vil huvu. Heipps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0